Fotodagboek | Borrelen, vakantie en jarig!

Artikel 11 van 19

26-08-2019

Iets later dan normaal, maar hier is dan alsnog het fotodagboek van de 5e week van de zomervakantie. Een iets andere planning deze week, want ik werk een dagje in Zeeland met een aansluitende borrel. Verder hebben we een playdate, gaan we weer naar de plassen en natuurlijk brengen we ook de bibliotheek weer een bezoekje. Genoeg gedaan dus afgelopen week, hier komen de foto's!

Maandag

Een liftselfie op maandag deze week.

Onze buren komen thuis na een mooie reis door Australië. Op Gwen haar verjaardag mochten we van hun koelkast gebruik maken, dus ik haal in mijn pauze even een plantje voor ze. Een welkom thuis en bedank cadeautje.

Het weer is weer omgeslagen en daarom gaan we na het eten nog even op het pleintje spelen. Fijn dat dat weer kan.

Als de kinderen op bed liggen rij ik naar de werkplaats om bestellingen in te pakken.

Dinsdag

Vandaag werk ik een dagje op kantoor in Zeeland. Het bedrijf waar ik voor werk heeft daar een prachtig nieuw hoofdkantoor. Onderweg pik ik een collega op.

Het zit mee op de weg en we zijn mooi op tijd aanwezig. Geen straf om hier te werken vandaag.

Uit het werk gaan we borrelen met onze afdeling. Er neemt iemand afscheid na een stage en vakantiebaantje en nu we er toch zijn pikken we dat mooi mee. We zijn in een gaaf restaurant.

En dit smaakt ook heerlijk. Er gaan flink wat van deze planken doorheen ;) We gaan rond 20.00 uur weer aan de terugweg beginnen en kunnen gelukkig weer mooi doorrijden.

Woensdag

Vandaag breng ik er maar 1 naar opa&oma. Gwen is bij een vriendinnetje wezen logeren en mag daar ook nog spelen vandaag.

Na de werkdag stel ik mijn afwezigheidsmelding weer in. Dit keer niet voor een lang weekend maar voor twee weken! We hebben lekker nog twee weken vakantie nu.

Dan haal ik Gwen weer op, ze heeft een geweldige feestdag gehad bij haar vriendin. Na het eten wil ze graag nog even rolschaatsen. Wessel heeft geen middagslaapje gedaan, dus die blijft thuis met Lars.
Verder maak ik geen foto's, ik werk nog wat op de laptop en kijk een serie.

Donderdag

Tijd voor de boodschappen.

Thuisgekomen is het al aardig warm dus het zonnescherm gaat uit en de tuinkussens op de tuinset. Alleen had Lars deze al op zolder opgeborgen. Ik denk dat hij de hoop op mooi weer al had opgegeven ;) Maar geen probleem, kussens van de trap afgooien is natuurlijk erg leuk dus ik heb goede hulp.

We stappen nog even op de fiets, naar de bieb. Halverwege krijg ik spijt en had ik liever de auto gepakt. De band van mijn fiets is erg zacht en ik probeer deze halverwege nog even op te pompen met het kleine pompje wat aan de fiets zit, maar dit is niet echt een succes.

Maar we halen de bibliotheek en mijn hart smelt (deels van de warmte na de fietstocht ;) van dit.

Na Wessel zijn slaapje (yes vandaag wel weer) gaan we naar een vriendin en haar dochter. Kids lekker spelen, mama's lekker kletsen, je kent het wel haha!

Ik heb al een aantal reacties op de Marktplaats advertenties en eind van de middag wordt deze loopauto opgehaald. En ondanks dat hij er eigenlijk niet meer naar omkijkt is verkopen natuurlijk niet te bedoeling. Dus hij neemt nog even demonstratief plaats op de auto.

In de avond is het weer inpak tijd. Beetje jammer dat deze zwarte rakker op bezoek komt. Maar vaders to the rescue en ik kan zonder zorgen weer verder.

En kan ik weer leuke bestellingen inpakken. Zoals deze geboorteslingers.

En hoe gaat is deze gepersonaliseerde groeimeter. Erg tof ook als kraamcadeau of eerste verjaardag!

Vrijdag

Omdat ik gisteravond al ben wezen inpakken kunnen we nu lekker op tijd op pad met het gezin. Het is 's ochtends nog iets fris om al te gaan zwemmen, dus we gaan eerst naar de kinderboerderij.

Naast allerlei dieren is er ook een leuke speeltuin.

Cavia's!

Eind van de middag rijden we nog heerlijk naar Eiland 1 bij de Vinkeveense Plassen om nog even af te koelen.

En te relaxen ;)

's Avonds heb ik met vriendinnen afgesproken. En we krijgen cadeautjes!! 1 vriendin is net jarig geweest en ik ben aankomende zondag jarig, vandaar!

Zaterdag

Dit mooie armbandje zat in het cadeautje.

We gaan nog even naar het dorp wat boodschapjes doen.

En naar de poelier om wat voor de bbq voor morgen te halen.

En weer thuis kruipt deze grapjas in een speelgoedbak.

Deze gave letters pak ik 's middags nog even in.

En die breng ik met de rest van de bestellingen naar het postkantoor.

Zondag ben ik jarig en ik wil een leuke winactie op Instagram zetten. Daar moeten nog wel foto's voor gemaakt worden en Gwen wil ook graag helpen.

Eind van de middag rijden we naar het nieuwe appartement van mijn zwager en schoonzus.

Ze hebben een leuk uitzicht.

Ik ben bijna weer door de inpakspullen voor de bestellingen heen, dus ´s avonds bestel ik weer een nieuwe voorraad. We kunnen nog heerlijk buiten zitten, totdat de muggen ons op komen vreten en we naar binnen vluchten. Het is trouwens de laatste avond voor mij als 31 jarige!

Zondag

Mijn verjaardag begint op tijd (ahum) maar de cadeautjes maken natuurlijk alles goed ;)

De mooiste strijkkralen knutsels krijg ik. En een eigen broodtrommel, zodat ik die van Gwen niet meer hoef te gebruiken haha. En een weekendje weg, waarvoor de oppas al geregeld is. Zo super lief!

Van mijn moeder krijg ik dit mooie horloge.

Eind van de middag komen mijn schoonouders langs en steken we (lees Lars) de barbeque aan.

En sluiten we af met een paar potjes Skipbo. Daarna is het al wat later en heb ik niet meer de puf om het fotodagboek in elkaar te zetten. Vandaar dat deze iets later online is gekomen. Nog 1 week zomervakantie voor Gwen en wij hebben nu dus ook vrij. We gaan niet op vakantie, maar hebben wel wat leuke dagjes uit op de planning staan. En we hebben zeker de eerste week het weer harstikke mee, extra bonus hoor! Volgende week dus hopelijk weer genoeg materiaal voor weer een fotodagboek. Fijne week allemaal!